comviq

Har äntligen kommit på vad jag ska köpa till syster min i julklapp. Blir ett par olika sorter kaffe & te,kanske även några fina chokladpraliner,sånt gillar hon =) Hon börjar ju närma sig 30,okej det är 4 år kvar men iaf,då är hon kärring. Beställde nyss ett comviq startpaket,fick något erbjudande från gratissms.se,då fick man startpaket med 75 kr på,hade ju ändå tänkt byta till comviq igen så. Nu vet jag någon som blir lite happy (linnea). Köpte även två julklappar idag,en morgonrock från Hemtex till pappa och en il divo skiva till mamsen. Och ett linne med paljetter på till mig själv =) Do you feel the christmas spirit?


Kommentarer
Postat av: mandy

YEEEES

jag blir med glad

2008-12-16 @ 20:35:14
URL: http://mandywuhu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0