Juldagen

Blev väckt av att syrran kom in och frågade vart mina tofflor var,värt! Så nu är hon här och ska fira jul hon också. Tänkte iaf att jag lika gärna kunde gå upp så gick ner och skulle äta frukost och då möts jag av vovarna,wey =) så gosiga. Vi ska äta julmat (igen) och sen ska jag färga och klippa syrrans hår. Hon hade köpt färgen "espresso",och den tippar jag på kommer bli nästan svart,undra om hon vill ha det,haha jaja,inte mitt problem. Hon vistas ju inte så mycket där det är folk då hon bor på landet i Vingåker så.

Det är så himla skönt att ni är sams nu Alena och Almira,I´m happy :D love u guys!

Kommentarer
Postat av: almira

love u 2!

2008-12-25 @ 18:43:16
Postat av: Alena

hehe we made your x-mas x)

2008-12-25 @ 21:24:14
URL: http://tequilaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0