Klänning: gina tricot och VM

Vart på marieberg några timmar med Linnea,hittade inga julklappar men får kolla nån dag i veckan på stan istället. Blev ett linne till mig själv. Kollade mer efter nyårsklänningar måste jag erkänna. Hittade en jättefin på gina,rosa med svart spets/nät över typ,jättesöt och puffig kjol sen tajt vid boobsen,dock för tigt,var slut i den storleken jag skulle ha,och finns inte kvar på internet,får kolla på stan,lala.. Hittade en annan snygg på internet däremot..



För en stund sen kollade jag VM-finalen i innebandy Sverige-Finland. Finland vann med 7-6 i sudden. Blev förbannad när jag såg hur jävla enkelt mål dom gjorde,backen var inte med alls på passen, böh sopa! Aja, jag borde varit en av alla 12000 åskådarna :( Ville så gärna åka till min favoritstad (prag) över VM.

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Fin klänning.

Vilket eländigt skit att finland vann, det var en riktigt spännande match.

2008-12-15 @ 15:38:31
URL: http://ullabella.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0