som ett nytt rum

Idag har jag och mamma shoppat i 6 timmar!! Var helt slut så la mig och vilade en stund. Sedan var det bara att sätta igång med att fixa i mitt rum. Städat mer än jag trodde var möjligt (mitt rum var stökigast i sverige ungefär), tagit bort dubbelsängen och har bara 90-säng nu (snart 120 dock),den andra tog för mycket plats. Tagit bort tavlor,satt upp tavlor,bytt lampa, köpt plastblomma (den enda växt som kommer in i mitt rum),vaser,ljus,rosblad osv osv. Det som saknas nu är en stor väggspegel och ny tv som också sitter på väggen,så smidigt! Då vet ni varför jag vart lite off på att uppdatera idag. Puss


Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Läckert! Älskar de tonerna! När vi tapetserar om i vårt kombinerade kök-vardagsrum så blir det helt klart de färgerna... åh, vill ha nu.



Måste dessutom säga att din blogg var himla söt med sin design!



Njut nu av ditt rum!

2008-12-19 @ 00:51:09
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: hannis

haha åh, söt mamma :) snyggt rummet blev! good job gurl

2008-12-20 @ 17:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0