Organ-marketing

Godmorgon! Sitter här och skriver lite medan jag äter frukost. Idag har jag inte orkat fixa håret så får bli mössa,skönt när det är kallt ute också. Eller,kallt? SVINKALLT menade jag! Tänk dom som är i Thailand, fan va skönt. Blev inget plugg alls igår,jag somnade. Precis som linnea sa att jag skulle göra. Hon har alltid rätt,suck.. Men innan jag somnade kollade jag lite på tv, korrespondenterna. Fattiga människor i U-länder säljer sina organ för att kunna få ett bättre liv. Det var en man som hade sålt sin njure och fick 10.000 svenska kronor. Han köpte ett litet hus och en tv åt familjen. Bara en tid senare brann huset ner och dom var tillbaka i sitt lilla skjul vid vattnet igen. Så synd om honom,han som offrat sig liksom. Han sa även att han skulle kunna sälja sin andra njure bara för att ge familjen en bra framtid. Och ja,utan njurar så dör man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0