Fest



I fredags började vi tjejer (jag,malin,alena,linnea,hannah,kaz,amanda & dimen) med förfest hemma hos malin,kom även förbi några killar som jag inte vet namnet på :b Men iaf vi dansade,sjöng & hade kul,gjorde goda strawberry daquiri (stavning?). Kul att en viss Linnea går & spetsar min,haha! Senare blev det iaf att gå iväg till lokalfesten bara ca. 100 meter bort,var inte såå himla mycket folk,men träffade vissa jag inte träffat på väldigt länge iaf =) Aa hemfärden kommer jag inte ihåg speciellt mycket av, hade även lyckats med att stoppa in smöret i påsen där osten låg,o slängt osten. Haha lyckad brud eller vad säger ni..


Kommentarer
Postat av: Anonym

wooooooow shake that as

2008-10-18 @ 13:52:52
URL: http://mandywuhu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0