Long time no see

Förlåt,det var längesen jag uppdaterade,men jag ahr varken haft ord,eller tid. Okej,nu ljuger jag,tid har jag väl haft men. Det har varit fullt upp med festande och umgänge med flicksen. I tisdags hade vi iaf filmkväll med tjejorna,prat, mys,chips såklart. Sourcream onion + tzatsiki dipp mhhh,kill me! Sov även över hos alena,vi kom igång när alla hade åkt,hahah,kul sätt att roa sig,hej vi är 5 år. Till slut somnade vi runt 6-7. Gjorde goaste frukosten sen också,eller ja,alena gjorde,hihi. Kokta ägg,stekta ägg,rostade mackor,typ 50 juicepaket,haha. Så törstig är jag inte. Igår var det party vid södra station ungefär,mycket trevligt,började förfesta där runt kl 6-7 kanske? Trevliga tjejer och vi hade skoj,även bästa skivan hade jag bränt. Ah,ni ska bara veta! Kvällen var fan great,singstar,drinkar och jävla massa snack. Hemvägen var väl inte lika rolig,jag gick hem från södra station. Det snöade/haglade/regnade,jag hade bara vanliga jävla strumpbyxor,klackskor och min jacka. Seriöst,haglet kändes som nålar i fejan,jag var så jävla förbannad så jag grät hela vägen,ja,2 timmar kanske. Mina hälar blödde (!) när jag kom hem,hela jag var röd som en tomat och mascaran var utsmetad i HELA mitt ansikte. Gjorde nudlar och gosa me buff,min baby. Sen somnade jag på soffan. Aja,nya tag idag. Eller blir det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0