partyfredag!

Började 10.30,så himla skönt,börjat sent i nästan 2 veckor nu,gjorde iaf omprovet i matte idag,lärarn hann inte rätta klart helt men 99% att jag får godkänt iaf :) känns skönt! Hur känns det för dig då malin? haha. Efter skolan gick jag & alena en liten sväng på stan,köpte mig en räv,hoho,ni får se vad jag menar senare. Sen blev det att fara hem,yes,nu sitter jag här och taggar inför kvällen,blir nämligen party (ovanligt? nae) med alla mina pinglor. That´s the way i like it. Ska väl slänga ihop middag nu och sedan börja fixa mig kanske? Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig,orkar inte ha klänning idag,har alltid det,så kör kanske på jeans och nån topp,ja det låter bra.
Såhär såg jag ut i skolan idag iaf.




just me

Kommentarer
Postat av: malin källqvist

haha bra ;)

2008-10-18 @ 16:03:10
URL: http://maalinkallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0