skön dag

Började kl 1 idag,så jävla skönt. Så åkte upp på stan och träffade almira,gick & köpte min fina jacka :) Mamma tyckte den va ful (fast hon har bara sett den på bilden här nedanför) och ja,den ser tråkig ut och inge speciell där liksom,men den är så mycket finare i verkligheten,älskar den redan. Den är finare på mig också,hahah.

elvine 1900:-
Varm men ändå inte stor o plufsig som vinterjackor brukar vara, men det bästa är ändå gulddetaljerna,knappar/dragkedja, me like me like. Aa efter det gick jag & almira o shoppa i våran stammiskiosk,sen fick vi skynda oss till matten, våran lärare är crazy. Kom försent,han blev inte arg. 4-5 personer kommer också försent=damp. Han sa håll käften till och med,han är fan 55 år eller nåt,haha sötisen! Orkade inte stanna där så vi gick till studeivägledaren,yes äntligen ska vi få ta bort spanskan,sån befrielse,åååh va skönt,ingen mer spanska! Iaf, det har hänt förut att mappen där jag har alla bilder & låtar har försvunnit,sen några dagar senare kommer den tillbaka,det har hänt igen,den är gone! Så här får jag sitta och lyssna på thevoice.se.

Kommentarer
Postat av: MANDY

sv: åh tack gumman:D

2008-10-16 @ 20:44:45
URL: http://mandywuhu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0