Trött!

Jag har varit sjukt konstant i 2 månader,hostat sönder,snorig osv. Blir så himla trött hela tiden,så fort jag kommer hem somnar jag på soffan,men jag är ändå fortfarande trött på morgonen..somnar nästan i skolan och blir på dåligt humör. Snälla jag orkar fan inte längre,give me some energy? Mamma tror det är bihåleinflammation eftersom jag också har ont i pannan typ. Har lock för örat också,haft en vecka,snälla kan livet bli bättre!? Går fan snart i ide eller nåt.
Juste,glömde nästan min stukade tå också,HE HE! som en viss alena trampade på idag,haha alltså jag gråter snart.
Men måste säga att Robin (mitt ex) räddade min kväll,skickade massa bra låtar jag ville ha :) tack!

Kommentarer
Postat av: Alena Duratovic

haha x) du ska ba veta vikka skuldkännnnslor ja hade efter, med tanke på vad lillen gått igenom hhuhu x)

2008-10-14 @ 21:41:41
URL: http://tequilaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0