chris försökte döda rihanna? pft!

alltså this is too much! Tror inte på ett enda ord,försökte döda dig? Ja men visst,det är ju så smart när man är känd,tror medierna och rihanna överdriver fett!



Nya uppgifter om misshandeln. Sångaren Chris Brown greps natten till söndag, misstänkt för att ha misshandlat sin flickvän - popstjärnan Rihanna. Nu kommer nya uppgifter om misshandeln.

- Han försökte döda mig, ska Rihanna ha sagt till polisen. Enligt en uppgiftslämnare som är involverad i utredningen uppgav popstjärnan Rihanna, 20, att pojkvännen Chris Brown, 19, hotade att döda henne och tog strypgrepp på henne - tills hon svimmade. När hon återfick medvetandet hade Brown flytt, enligt källan. Det skriver Entertainment Wise. Kastade bilnycklarna

Sajten skriver att bråket tog vid efter att paret lämnat en fest i Chris Browns Lamborghini. När bråket uppstod svängde Chris Brown av och stannade vid vägrenen.

Rihanna ska då ha tagit Browns bilnycklar och kastat ut dem genom fönstret - varpå sångaren blev rasande.

Brown lämnade in sig själv till polisen natten till måndag men släpptes mot en borgessumma på 50 000 dollar.

Sångarens advokat och publicist har ännu inte kommenterat händelsen.


Kommentarer
Postat av: Yoji

Jag har inte hängt med. För mig var det en chock att få veta att de var tillsammans (det fick jag veta genom denna händelse), jag mer eller mindre utbrast i WTF! ;)

2009-02-12 @ 06:56:11
URL: http://yoji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0