Chill

Hellu,blev inte så mycket uppdaterande igår,men jag var helt slut efter skolan så gick och la mig och kollade på ett avsnitt av Nollor & nördar,sen somnade jag halv 6 eller nåt,sov sedan enda till 8 imorse,såå skönt,men var såklart lika trött som vanligt,fattar inte. Fick mvg- på min svenska språkhistoria och 3 poäng ifrån mvg på engelska testet,looking good fan! Känner mig bra,fett bra! Ikväll ska jag och Alena ha chillkväll hos henne,kolla på idolfinalen (bestämemr jag nu) och baka kladdkaka+mula sourcream onion chips, sen ska vi GÖRA SNÖGUBBAR, fo´sho. Du är allt bra du. Så nu vet ni,jag finns på mobilen! Hejdå sötisar höhö.


                                                     Alena and me

Kommentarer
Postat av: Alena

haha ja tänkte säga de till dig x) idool :D

2008-12-12 @ 16:55:15
URL: http://tequilaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0