Den där blondinbella

Blev precis klar med ett referat, "svensk språkhistoria",det känns som om en börda precis lyftes av mina axlar,ooh så skönt! Känner mig så himla duktig när jag skickar iväg skolarbetena till läraren,dont you? Skulle vilja belöna mig själv nu. Det kommer imorgon! Believe me. Och ursäkta men jag bara måste säga att jag skulle hellre dö än att umgås med blondinbella, hon verkar vara en sådan hemsk och självövergod person. Visst att man kan säga att man tycker man själv ser bra ut ibland. Men att skriva "Alla var otroligt fina men jag måste säga att min är fortfarande snyggast enligt mig själv. Men det kan bero på att Barbiedockan med kläder ser ut som mig i miniformat!" är väl fan för mycket!? För det första är du inte snygg och för det andra är du bara en blåst stockholmsbrud. Bara genom att höra henne prata en halv minut säger allt om henne. Hon leker så smart och duktig (pappas lilla flicka), men är egentligen hur jävla dum och falsk som helst. Hennes pälsar är bara en av grejerna, "miljövänligt",jaja in my ass säger jag bara. Ändå läser jag hennes blogg,hur kommer sig det egentligen? Tror jag måste ha nån i min vardag att störa mig på,finns det ingen här i örebro så får det bli den självgoda grisen borta i stockholm. Ciao kära läsare =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0