Julshopping

Blev inget festande igår,istället kom Alena & Linnea över,vi bakade kladdkaka (igen) med smält choklad ovanpå,mmh. Sen tog vi en liten promenix,sen gjorde vi snöänglar,deni! Men jag hatar fortfarande vintern! Så kommer det alltid vara. Nu är jag sugen på lite julshopping på stan eller marieberg,vill bli klar med alla julklappar,har mamma,pappa och en syster kvar. Till mamma blir det nog il divo´s nya skiva,eftersom hon önskar sig den. Pappa har jag ingen aning om vad han ska få,så svårt till pappor,vill ju inte köpa strumpor/kalsonger som 70% av sverige gör,haha,tror inte det uppskattas så mycket faktiskt. Men men något kommer jag nog på. Mamma vill gå på julmarknad i Wadköping,tror jag skippar faktiskt,hatar skräpmarknader..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0