Lördag

I lördags åkte vi till Linnea istället,dit även Malin och Alena kom,vi spelade TP,kollade massa avsnitt av complete savages och pratade en hel del om allt möjligt,som vanligt. Mulade pizza,chips,cola och glass. Sov hos Linnea och vi började med en god frukost och kollade på tv,bland annat på Rob & Big som är det bästa program jag sett i mitt liv tror jag,skrattade konstant,speciellt på sköldpadderacet. För er som inte sett det så handlar det om två killar,en skejtare och en grym neger,haha. De bor tillsammans och har en hund som heter Bambam tror jag, och en liten häst som heter Mini-horse. Senare mötte vi upp Almira och Malin och gick hem till mig,dit även Hannah kom. Vi lagade mat,spelade TP osv. Min bror,kusin och min brors kompis var här också. Dom hade en fest för sig själva,haha. Slumra sina skämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0