Lördag

Var som sagt hos Alena igår,baka goaste kladdkakan,käka chips och kollade på sex & the city filmen. Lika bra varje gång jag ser den. I want my own mr.Big! Kom hem runt 1 så orkade inte uppdatera något. Idag blir det troligtvis fest med pinglorna, det var över en månad sen nu,känns bra. Imorse vaknade jag av att min ÄCKELKATT spydde en hårkorv i min säng,fan sluta slicka dig själv kattjävel. Höll på att spy femtioelva gånger när jag skulle ta bort det,fyfan! Sen kollade jag iaf på E! channel (som förövrigt är bästa kanalen,kung) där det var girls of the playboy mansion,haha. Älskar´t. Nu ska jag ringa Linnea som är i Stockholm och är barnvakt,vi hörs senare,puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0