måndag

Sitter här uppe och bloggar lite då malin och linnea kollar på batman (den nya) nere med mina föräldrar. Orkar verkligen inte se den,inte min typ av film. Vi lagade jättegod mat förut, kyckling,nötfärsspett,ris och jordnötssås. Med tända ljus,alltid mysigt. Jag sitter här och pratar lite med max men nu ska han sova,så jag ska nog kolla på film i min säng istället,hihi. Imorrn blir det som sagt stan,och även alena ska med. Ska fixa lite inför nyår,mycket att fixa hörrni,men vet redan vilken klänning jag ska ha. Köpte den när jag var i prag, den är i svart siden och det är en rosett över brösten,lite ballong sedan sitter den åt längst ner. Ni får nog se bild på nyår :) Vet inte riktigt hur jag ska ha håret,lockigt/vågigt blir det nog iaf med mycket volym. och guldsmycken till det,med en fet bränna! Kanske glömt att säga att jag tonade håret i färgen "kastanj" för ett tag sedan,så det är lite rödbrunt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0