Streetdance

Var nyss inne på the voices streetschool och kikade. De verkar ha så himla bra danslärare och bara streetkurser såsom ragga, dancehall, krumping, house osv. Synd att det är i Stockholm bara och att jag bor i örebro,suck. Får väl kolla nån kurs här. Sen blir det ju dans på IV-valet (individuella valet) hela våren,3 timmar i veckan,det blir kul :) Blir så sugen när jag kollar på alla dansfilmer. Kan tipsa om några bra: step up 1+2, stomp the yard (chris brown är med,hihi), save the last dance 1+2, You got served, how she move, honey osv osv. Nej nu ska jag laga mat, kyckling,ris och jordnötssås.


Kommentarer
Postat av: caroruu

Louise ska du te bengan på nyår?

svara i min bloggggggg

2008-12-28 @ 22:42:44
URL: http://dirtycarrouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0