bråk

Idag har det vart värsta bråket på skolan,hoho,give me more drama! Två polisbilar var där och 30 pers ska tydligen stängas av? Hoppas det är dom jag tror det är,då är det jag som firar sönder på fredag! Det tror jag vi alla gör. Rektorn ska iaf samla alla imorgon och prata om det här,haha. Här kommer en artikel http://www.na.se/artikel.asp?intId=1400864&wpa=polisen-utreder-grov-misshandel-pa-23aring Våra lärare har varit skitskumma idag,berättar att dom är "besvikna" på oss,2 stycken olika samma dag,haha,vad är det här. Den ena (naturkunskapsläraren) vart tydligen så besviken så vi fick sluta efter att hela klassen suttit och snackat sönder typ 10 min,han orkade inte,haha. På svenskan råkade jag säga att vi slutade (var visst 5 minuter kvar), då blev hon upprörd och fråga om vi inte tyckte det va respektlöst osv osv. Snälla,chilla,klockan var 4 och alla var skittrötta! Aja,nog om skolan, här kommer min absoluta favoritlåt,lyssnat sönder på den i ca. 2 veckor men den håller fortfarande..


Kommentarer
Postat av: spottishannis

thaaaaaats sick. kukskola

2008-10-21 @ 22:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0