Got ya!


Kliar det hannah? Den här kvinnan spottade idag ut sitt rosa tuggummi på min iPOD,tur att du missade mitt knä iaf. Värd mattelektion,hohoh eller inte. Planerade ju iaf våran resa till prag litegrann,hur mycket pengar går åt till sprit/krogen,shopping, alltså det viktigaste,så långt kom vi. Kommer bli så himla great, 5-6-7 party-brudar i Prag, det blir osäkert där borta,akta er. Har ju redan vart där en gång, så jag hittar ju det mesta och viktigaste. Och det viktigaste ska jag säga er, det är Karlovy Lázně. Klubben med 5 olika våningar där dom spelar olika musik,RnB,techno osv. I can´t wait! På jullovet åker vi iaf. Dagarna kommer vara frukost,shopping,fest,shululu säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: MANDY

hahah

JAAAAAA hon kliar:d

2008-10-16 @ 20:44:29
URL: http://mandywuhu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0