Ingen skola för oss sambyggare

Vi håller på med ett projekt i ämnet "staden och framtiden" där jag och Linnea har valt att arbeta med Cajsa Warg,det betyder att vi är "lediga" varje onsdag i flera veckor. Visst vi måste ju jobba och så men så himla skönt,sätta sig på bibblan,skriva lite,tjejsnack,äta lunch på nån restaurang,och jobba när man själv vill,love it! Jag,malin,linnea och alena åt på pizzaplaneten idag och fyfan,vi rulla ut,bokstavligen! Satt där typ 1 & ½ timme,käka lite tacos,lite pizza,lite allt... Men dom jävla byggarbetarna tog en hel jävla pizza,som jag väntat på sen jag kom,typ 10 bitar,ville kötta dom,hårt. Fattar inte hur killar kan äta så mycket,vi dör av några pizzabitar. Aa sen kolla iaf jag & Linnea efter studievägledaren som INTE var där,som vanligt,vi ska ta bort våran spanska. Ska bli sååååå skönt så ni fattar inte,nu kommer jag knappt ha nån frånvaro,shululu. Hittat världens finaste jacka också,den ska jag gosa med i vinter,tänker inte säga vilken än pga. av vissa copycats som kan ta sig i röven. Aja,håller iaf på och "inreda" min garderob lite också,kommer bli najs sen :)
aa,såhär såg jag ut idag iaf,spegeln är inte så ren,jag vet :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0