jeansleggings

Idag är det onsdag=projektdag! Har suttit på bibblan från 10-halv 3,inräknat den långa lunchen men iaf,det är länge. Lunchen blev en pommes frites tallrik för mig & linnea,alena & malin körde feta kebabtallrikar. Såg ju även vissa riktigt heta typer gå förbi där utanför,t.ex han med oranget hår,men jag lovade alena att han var bara hennes :) haha sexy! Personalen på kebabcenter (undra om det heter så) såg ut att vilja joina vårat lilla bord,han stod i kassan och skratta åt våra skämt,hmm,är vi så charmiga? Det visste jag nästan redan..Efter allt arbete blev det även en sväng på stan med  alena,hon shoppade ett par schyssta lackleggins, en söt partytopp & en snygg tischa. För min del blev det jeans-leggins,en blandning helt enkelt. De är ljusare i verkligheten än på bilden Hittade också världens sötaste klänning inne på cubus,men fanns bara för stora & för små,tryckte på mig den lilla,haha,synd att tuttisarna satt under hakan då,den stora kunde jag åka till skogen & campa med ungefär,får checka på marieberg,den var så jag känner jag :)


Spirit 300:-

Kommentarer
Postat av: Alena Duratovic

dom var bara så snygga :D

2008-10-23 @ 06:58:03
URL: http://tequilaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0