köpa soppåse,nån?


"Bara" 16600:- ligger budet på just nu,tror det var malin som la det faktiskt,vem vill inte ha en soppåse liksom? Kanske har stigit till&med,whatever



Sitter med hårfärg i håret, blir Champagne Ljusblond.
Fixat utväxten har vi också gjort,eller ja,malin har fixat den på mig. Nu ligger hon och sover i min säng. Kanske var min feta middag som gjorde henne trött? Hmm,vem vet.. Jag sitter och hoppas på att min färg blir bra iaf :D hoppashoppas! Imorgon är det fredag,vilket betyder P A R T Y ! ! Så skönt när det väl är helg,ta det lugnt och bara ha kul och umgås med flicksen. Nu sitter jag och lyssnar på intervjun med min älskling,chris brown. Mjau!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0