Musikvideo

Okej,har så tråkigt och har absolut inget att göra,eller jo egentligen men jag orkar inte,min hälsa är inte finfin!
Så varför inte skriva lite om inspelningen. Vi tog bussen från Örebro till Karlstad,jag,linnea,malin och nathalie (numera kallad asset). Linnea visste ingenting,det var som en överaskning eftersom hon fyllde år (29 augusti). Väl framme försökte vi ta reda på vilken buss vi skulle ta,aa en tant sa fel buss till oss så det blev en promenad när vi hoppat av bussen,med våra väskor! Kärring. Aja,väl framme började vi packa upp,fixa ordning oss och förfesta lite på hotellrummet,träffade även tjejen som sjunger refrängen,hennes syster och hennes kompis,riktigt trevliga tjejer,dom joinade iaf vårat hotellrum och vi sjöng en jävla massa. Inspelningen skulle börja kl 5-6 egentligen men blev framflyttad eftersom dom andra scenerna tog så lång tid,så alla tjejer,oj hur många var vi? 15 kanske,en gissning bara. Aa vi käkade iaf lite middag på hotellet,tog något gott att dricka. Sen vid 10 började vi tror jag? Vet inte riktigt om jag får avslöja nåt här (oscar???) men var iaf med i en scen där vi gör,nåt..haha,skippade dom där alla skulle vara med egentligen,då hade jag skämts ännu mer än vad jag kommer göra nu. Det blev en sen natt,allt var inte klart förrän kl 3 tror jag. Men var inte med i dom sista scenerna som sagt så vi gick och la oss,sååå skönt. Jag,linnea och nathalie skulle iaf dela på en dubbelsäng,problemet var ju att det var världens skarv i mitten,vem fan vill sova där. Aja,födelsedagsbarnet fick offra sig,haha,hon gillar ju skarvar så..När vi vaknade på morgonen gick vi slitna ner och åt god frukost,sen gick vi för att packa,och ja,åka hem..that´s it

på väg till hotellet

inspelning

ännu mer inspelning

baren

inspelning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0