yesterday

Jag & malin gjorde ordning här hemma hos mig,men blev klara nån/några timmar för tidigt,så vi hade lite kul för oss själva,haha. Sedan bär det iaf av till Linnea för förfest. Det var jag,almira,linnea och malin,vi körde,gissa vad? Ölspelet,haha. Sedan bar det iaf av till lokalfesten i varberga,trevligt trevligt! Träffa massa jag inte träffat på ett tag :) Lite tråkigt bara att det mest är tjejer som dansar på fester,killar,vafan?? Många killar är blyga när det kommer till att dansa. Fan skitsamma släpp loss! Jaja,en viss tommy kör in bilen i 2 stenar också,haha. Men den klara sig enligt honom,tur det! Till slut blev klockan runt 2 eller något,så jag & malin traskade mot mellringe där cykeln stod,ont i fötterna japp! Sedan blev det att kolla lite på waist deep,äta chips,sen somnade vi!



Kommentarer
Postat av: Louise

Bra kommentar på Kenzas blogg av dig tycker jag ! Fuck heller att läsarna ska pröjsa en gratis resa för henne!

2008-10-28 @ 16:32:58
URL: http://louisekate.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0