a superhuman heart beats in me

Nu har jag solat, duschat,scrubbat med bodyscrub,smörjt in mig,tagit brun utan sol och målat naglarna,känner mig så fräsch :) Idag hade vi temadag i skolan,handlade om hedersrelaterat våld. Hade klassråd i en timma och kan väl säga att våran klass verkar vara problemklassen på skolan,verkligen,lärarna förstorar allt så himla mycket. Iaf,sen hade två killar (en äldre man och en ung) föreläsning i aulan. Intressant, blev helt chockad av vissa grejer dom berättade,att några bröder t.ex grävde ner sin syster,LEVANDE,för att de hade sett henne prata med en kille. De får inte ens ha mobiler,inte komma hem en minut för sent osvosv. Visst jag har sett det på film (när mörkret faller tillexempel) men kan inte riktigt tänka mig att sånt händer,känns som att det ligger långt ifrån mig liksom. Iaf,den unge killen som föreläste var så söt,huhu. Och så klockren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0