friday

Alla prov avklarade och helgen är här,fyfan va snabbt det gick! Nyss var det måndag :s Typ alla är sjuka,bara jag och almira som va "normala",haha. Dom andra klaga sönder. Iaf,ikväll har vi tänkt kolla på let´s dance och så hos linnea,chilla lite. Har faktiskt ont i huvudet jag också,blev värre nyss när jag sprutade parfym i hela rummet,ville att det skulle lukta gott,höhö :D nefan undra om jag ska gå ner och hämta chipspåsen,gissa smak? almira kan svara i sömnen hahah..känner mig snäll idag så här får ni en bild på min pojkvän ;)


Kommentarer
Postat av: almira

hahaha OM JA VET!;) fyfan ligger i sängen & ni chillar utan mig inte ok inte ok :( haha

2009-01-30 @ 20:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0