well I guess this is growing up


Jag tänker sommar,sommar,sommar. Kan inte sluta,jag vill packa min väska och ge mig av till Bali eller något i några månader. Det skulle passa så bra. Man vaknar och gå ner till stranden och chillar med en iskall Cola i handen, efter det går man och shoppar lite, och sedan åker/går man runt och kollar på massa häftiga byggnader/natur,sen är det bara att börja festa,om man känner för det såklart. Började skolan idag,och jag säger samma sak som Almira,nästan mer sliten nu än innan lovet. Hur långt är det kvar till sportlovet? Orkar inte vänta :c

Kommentarer
Postat av: almira

6 veckor tilllovet, vi fixart!;)<333

2009-01-08 @ 07:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0