Helgen!

Här kommer en uppdatering om helgen,tar allt på en gång. I fredags bakade vi pizza hemma hos alena,vi tjejer. Blev dock lite rörigt med 5 blåsta tjejer i ett kök,haha no offence girls! Dessutom är vi alla envisa och alla vill ha det på sitt sätt. Blir ju inte heller bättre av att Alena har PMS så det skriker om det, då är hon inte att leka med. Haha. Pizzan blev iaf god och vi hade det mysigt men blev mätta som fan (kanske är det som är mening?). Igår däremot blev det party, vi (jag,hannah,alena,amanda,elvira) började förfesta runt 8 hemma hos alena,sen runt 10 bar det av mot festen som var mitt på stan nästan. Ganska lamt och inte så jätteroliga människor. Speciellt en tönt som gick runt och hittade på en massa saker om mig,att jag gjort saker som jag inte gjort,menmen. Orkade inte dom så Carro och Micke åkte från festen i hovsta och hämtade mig,sen åkte vi tillbaka dit. Väl där träffade jag två av mina kusiner, och även Bengan,åh,chocken där. Men kul var det =) Förutom äckelkatten som satt och fes på mig,tro´t eller ej. Runt halv 3 bar det iaf av hem,även då skjutsade Micke,tur det! Sista bussen gick runt 1. Idag ska vi tjejer ut och äta, hoppas jag får som jag vill så att vi går till Coco thai,så gott! Och som jag tidigare nämnt, jordnötssåsen,mhhhh!

Kommentarer
Postat av: Alena

ne de är inte lätt när de ploppar ut ungar x) haha

2008-11-09 @ 20:48:21
URL: http://tequilaaah.blogg.se/
Postat av: hannah banana

HAHAHA, alena kissar ut blodiga barn!

2008-11-10 @ 00:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0