kärring

Just nu är jag förbannad, dels för att mamma kollade på blommor i 100 år när jag var svinhungrig,sen när jag vill ha en pommes-tallrik orkar hon inte stanna för att köpa en. Och dels för att våran jävla lärare i blomsterbinderi är dum i huvudet! På lördag har vi öppet hus på Rudbeck,så vi får kompledigt HELA måndagen. Våran rektor har även skickat brev om detta till alla skolor. Men våran kärring till kärare mailar mig.

"Egentligen förstår jag inte, varför du inte vill komma när du själv valt kursen. Så valet är ditt, kom på måndag eller så gör du det efter jullovet, om du inte vill ha IG. Som du säkert förstår, kan vi inte bara ta bort lektioner hur som helst och det blir extra komplicerat både för dig och hela gruppen, om bara du skall göra provet v.50 eller 51. Du verkar ju inte vara den som inte vill ha betyg, så jag tror att du antar utmaningen."

Grejen är den att vi alla kommit överrens om att vara lediga måndagen efter jullovet. Och dom lektioner som är kvar nu,iaf en,så är det valfritt arbete på,men nej då går det ju absolut inte att göra provet. Så istället för att sova ut hela måndagen och bara ta det lugnt måste jag åka ut till fucking kvinnersta. Jag är a r g, att lärare har sån "makt" bara för att dom är lärare liksom,oss elever skiter dom i.

Kommentarer
Postat av: Alena

haha omg stööörd kvinna x)

2008-11-27 @ 22:24:47
URL: http://tequilaaah.blogg.se/
Postat av: Elle

Sikken jävla cp störd människa!

2008-11-28 @ 14:35:14
URL: http://eleonorpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0