du och jag,är mirakel

Lång dag idag,började 20 över 8 med natur,jag klarade provet,wuhu,andra provet utan att jag hunnit plugga till det,fatta om jag HADE pluggat då,mvg rakt igenom,huh typ not! På idrotten var det river dance,fan va boring,hoppa runt som en jävla apa. På IV-valet däremot (dans) fick vi göra egen koreografi vilket var skoj som fan! Vi körde en "hård" dans,så fick vi jävla tomas dileva-mirakel,haha. Kändes lite fel men,ska fortsätta imorgon :) Hann shoppa lite smycken idag också,2 par örhängen,1 armband,men orkar tyvärr inte ta bild,inte nu iaf. Guld såklart! gillar inte silver så mkt. Lämnar er här med di Leva,haha ;) Njoy!


Kommentarer
Postat av: JESSICA

jag med =)

2009-02-02 @ 23:07:18
URL: http://jessssiiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0