boring sunday

Idag har jag inte gjort ett skit! Suttit vid datan och kollat på en film,det är det enda. Nån som har några filmtips på lager förresten? Behöver något att kolla på. Vill ha skola nu,träffa tjejorna <3 Så tråkigt att bara vara hemma, men är för trött för att göra någonting,allt hostande & snorande tar slut på mig. Jaja,får väl gå till vårdcentralen snart,man jag är rädd för läkare & sånt :/ Hatar deras undersökningar,bad memories,haha. Stoppar ner en lång jävla tops i halsen på mig så jag nästan spyr, slår mig i magen och frågar om det gör ont,ja det var ju därför jag åkte in era jävla miffon. Ne nu ska jag laga lite kyckling o massor av gurka,gott och nyttigt ;)
Kommer lite gamla festbilder nu,eller ja, från den 11:e iaf.

Jag & lisa

kaz,lisa,johan,marcus,johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0