yesterday

Ja,igår alltså,både bra och dåligt. Gjorde ordning mig,åkte till linnea där malin också var,vi gick och shoppade tillbehör på ica sen bar det av mot stan och förfest som styrdes vid södra station ungefär. Liten lägenhet och mycket folk,men fan jag trivdes. Får ju agera DJ som vanligt,blev även en del ölspel,chill på balkongen osv. Sen ringde jag skjutsen och dom tog oss till ladugårdsängen,festen var tydligen flyttad dit istället. Var iaf min kusins kompis som styrde fest och det var endel skumma människor där måste jag säga. Speciellt en kille,så jävla sjuk! Fyfan alltså. Fick iaf sagt allt jag ville,kändes bra,även om jag inte kände han,men han förtjänade varenda jävla ord. Lite läskigt bara att han ska in i fängelset om 2 veckor för grov misshandel,ja,trevlig kille som sagt,hehe.
Och linnea,fan fattar du inte att jag är rädd om dig eller? Hatar sånt skit!
Sen var det även en person som råka fråga lite fel saker vid fel tillfälle,visst att du kanske undrade men är det bästa tillfället verkligen på en fest? Nää,verkligen inte. Blev lite känsligt,hu hu. Han fick nog dåligt samvete, han gav mig massa jägermeister- & öl-flaskor,sen åkte han hem,haha.
Efter det åkte vi iaf till Burger king och käka,skummaste gubben,mumlade och peta på min arm,han ville inte gå,men till slut så. Sen äntligen åkte vi hem,va ju nära döden upplevelse i bilen men vi kom hem iaf,jag & malin gick och la oss och sov direkt kan jag ju säga.

Bilder från förfesten:

innan vi tjejor kom och höjde stämningen ;)


Simone,hannah & nån kille

ölspelet

Kommentarer
Postat av: malin källqvist

haha finns det några kort från igår? hahaha

2008-10-18 @ 13:26:00
URL: http://maalinkallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0